duminică, 10 februarie 2013

Da, EA mă trezeşte


Uitasem, aproape că uitasem în dimineaţa asta

Eu de ce m-am trezit …

Bineînteles, pentru că aşa a vrut Cerul,

Iar destinul a încuviinţat acest lucru.

Dar principalul motiv pentru care eu m-am trezit este

Să-mi amintesc de tine.

Da. Amintirea ta mă ridică din pat în fiecare dimineaţă,

Şoptindu-mi blând la ureche: “Hai, trezeşte-NE!”.

Deschid ochii, doar pentru a-mi aminti ochii tăi;

Îmi umezesc buzele, doar pentru a-mi aminti buzele tale;

Beu cafeaua doar pentru a-mi aminti momentele când am băut împreună cafeaua

(Bine, acest lucru nu s-a întâmplat niciodată, dar lasă-mă să mi-l închipui);

Mă aranjez în oglindă, sperând ca în loc de chipul meu, să îl văd pe al tău;

Mă dau cu parfum, doar-doar în nări mi-ar răzbate aroma ta.

Şi gata: ies pe uşă, la fel cum ai ieşit tu din viaţa mea.

Mă întorc seara, numai pentru a mă culca.

Iar dimineaţa, mă trezesc,

Din motivul simplu – dar vital pentru mine:

Să mi te amintesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu