joi, 7 februarie 2013

De neşters


Sunt unele lucruri pe care oamenii nu le pot şterge:

De exemplu, eu nu te pot şterge pe tine. De pe mine, din mine.

Nu pot şterge luna, ploaia …

Nu pot şterge acea dimineaţă, nu pot şterge acele nopţi.

Uneori, încerc.

Încerc să-mi doresc să nu-mi mai amintesc forma mâinilor tale.

Dar, atunci observ cu stupoare că încep să-mi dispară mie degete de la mâini.

Încerc să nu-mi amintesc ochii tăi, dar eu sunt cea care începe să vadă blurat.

Încerc să nu-mi amintesc forma exactă a nasului tău, dar nu trec câteva minute

Şi eu sunt cea care nu mai poate respira.

Vreau să îţi şterg urmele paşilor, dar, iată-mă rămasă fără tălpi!

E o ciudăţenie, dar totuşi, justificată:

Nu ai putea să ştergi ploaia, fără să ştergi norul;

Nu poţi să ştergi luna, fără să-i iei cerul.


Vrând  să ştergi lumina, o ştergi cu tot cu soare:

Ştergându-te pe tine, sunt eu cea ce dispare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu